Pallo hukassa ihmettelen miten kaikki tehdään. Mulla ei ole koskaan ollut blogeja eikä kotisivuja, mut nyt päätin kokeilla. On myös kiva tuoda näytille kuvien muodossa kaikenlaisia töitä mitä olen tehnyt.  Hymy

Tässä alkajaisiksi helmitöistä muutama kuva. Perhosmallit olen suunnitellut itse alusta alkaen ja tässä muutama kuva alkajaisiksi.



Tämä on mielekuvitus-perhonen. Nuorempi tyttäreni Miia on hurahtanut pääkalloihin ja niinpä kehittelin tämän Kallokiitäjän. Miia valitsi värit ja äiti suunnitteli sekä kehitteli.



Tämä on puolestaan vanhemman tyttäreni Ninan perhonen Lovetuspunasiipi. Nina on romanttinen luonne ja rakastaa vaaleanpunaista, joten äitin aivonystyrät kehitteli tämän näköisen perhosen.



Kun isäni nukkui pois elokuussa, halusin tehdä tämän perhosen eli Suruvaipan. Olin jo aikaisemmin suunnitellut mallin (niinkuin monta muutakin mallia luonnossa tavattavista perhosista), mutta en ollut kokeillut tehdä tätä. Surun keskellä tämä perhonen oli jotenkin sopiva aihe ja olen hyvin tyytyväinen malliin.